Probiotici reduciraju rizik za dobijanje hroničnih bolesti
24.07.2008 18:15:54
beba
Na Univerzitetu u Utrechtu je izvedena PANDA studija kojom je dokazano da unošenje probiotičkih bakterija za vrijeme trudnoće ili u prvoj godini života može reducirati nastajanje horničnih bolesti kao što su alergije, astma ili neurodermitis.
Ova studija je dala bolje rezultate nego dosadašnje. Djeca koja su dobijala probiotike su imala za 50% manje hroničnih bolesti u prvoj godini života, nego kontrolna grupa.
Istraživanje je pokazalo da se već za vrijeme trudnoće može pozitivno uticati na razvoj imunog sistema djece. Ukoliko se još za vrijeme prve godine života obrati pažnja na stvaranje i jačanje flore crijeva, postoje velike šanse
da će dijete biti zdravo i kao odrasla osoba.
(zdravlje.at)






