Grožđem protiv karijesa
Polifenoli koji se nalaze u grožđu jako smanjuju štetno djelovanje bakterija na zube
Supstance koje se nalaze u crvenom grožđu pomažu u borbi protiv karijesa.
Prema studiji koja je rađena na Univerzitetima Rochester i Cornell (SAD), polifenoli koji se nalaze u grožđu ne ubijaju bakterije (Streptococcu mutans) koje prouzrokuju karijes, ali jako smanjuju njihovo štetno djelovanje na zube.
Naučnici su proučavali djelovanje polifenol ekstrakata na bakterije.
Dokazali su da ekstrakti, različitim mehanizmima, smanjuju količinu kiselina koje stvaraju bakterije, te njihovo grupiranje u kolonije.
Sljedeći korak istraživanja je određivanje djelotvorne supstance iz polifenol ekstrakta i njegova izolacija.
Time će biti moguće pronalaženje lijeka za ispiranje usta koje će djelotvorno smanjiti karijes.
(zdravlje.at)






