Fast food loš za jetru

18.05.2008 13:47:08


Puno fast food hrane i malo kretanja mogu oštetiti jetru u jako kratkom periodu. To pokazuje studija Univerziteta Linköping (Švedska).

Učesnici studije su mjesec dana jeli bar dva puta dnevno fast food hranu i kretali se maksimalno 5000 koraka.

Nakon tog perioda su se udebljali u prosjeku za 6,5 kg. Vrijednosti Alanin- Aminotrasferaze im se povećao četri puta. Taj enzim pokazuje štete na jetri i pojavljuje se u većim koncentracijama kod alkoholičara.

Razlog za ovako loše vrijednosti je po stručnjacima povećano unošenje ugljenih hidrata i zasićenih masnih kiselina.

(zdravlje.at)



Share/Save/Bookmark

Prijavite se u adresar ordinacija na www.zdravlje.at


Kornedo-Profi Web usluge

ANKETA

Učitavam...Ucitavam...




Najčitanije



Vijesti.at-Iz minute u minutu



EX-YU u Austriji-Pregled firmi,dešavanja i ponuda u Austriji

Profesorica u Beču podučava engleski, talijanski i BKS-i jezik