Bezalkoholno vino i pivo imaju zaštitno djelovanje na kardiovaskularni sistem
Bezalkoholno vino i pivo imaju zaštitno djelovanje na kardiovaskularni sistem
Istraživanje na Univerzitetu u Ulmu (Njemačka) je dokazalo da bezalkoholno vino i pivo imaju zaštitno djelovanje na kardiovaskularni sistem. Ova pića djeluju na posebna bijela krvna zrnca koja utiču na nastajanje arterioskleroze. To njihovo djelovanje se može uporediti sa već poznatim pozitivnim djelovanjem malih količina vina, piva ili travarica.
Neka ranija istraživanja su pretpostavljala da je pozitivno zaštitno djelovanje na krvne sudove ovisno od alkohola u pićima.
Ljekari iz Ulma su na pacijentima mjerili uticaj različitih pića na monocite, posebnu grupu bijelih krvnih zrnca. Ukoliko se mnogo monocita skoncentrišu u zidu krvnih sudova, je to prvi znak za nastajanje arterioskleroze.
Studija je dokazala zaštitni efekt vina i piva na krvne sudove, bez obzira da li se radi o bezalkoholnim ili pićima sa alkoholom. Naravno ako se uzimaju u manjim količinama.
(zdravlje.at)






