Više vode sprječava debljanje djece

07.04.2009 21:36:07


Djeca koja u školi piju dosta vode su zaštićenija od debljanja od djece koja piju malo vode. Studija Univerziteta u Bonnu u Njemačkoj je došla do zaključka da se rizik debljanja kod djece drastično smanjuje ako djeca prije podne popiju bar čašu vode.

Tri hiljade djece u dobi između sedam i devet godina, uglavnom iz socijalno slabijih slojeva društva su učestvovali u studiji. Djeca siromašnijih roditelja su češće pogođeni debljinom od djece bogatijih roditelja.
Djeca su podjeljena u dvije grupe sa jednakim procentom debele djece.
U školama jedne grupe djece iz studije su istraživači postavili aparate sa vodom i poklonili svakom djetetu flašu u koju mogu napuniti vodu.
Pored toga, učitelji su za vrijeme nastave djeci govorili o važnosti vode za tijelo.

Mjerenja na aparatima za vodu, kao i analiza anketa koje su provedene su pokazale da su djeca sa aparatima za vodu u školama u prosjeku pila čašu vode više od djece bez aparata za vodu.
Veliki broj djece je prije nastave punilo svoju flašu od pola litre vodom i za vrijeme prijepodneva bi ispili tu količinu.

Na kraju školske godine je broj debele djece u grupi bez aparata za vodu povećan sa 25,9 na 27,8%, dok je kod grupe sa aparatom za vodu ovaj procenat ostao isti kao i na početku studije.

Povećanim pijenjem vode se sprječava tendencija djece u školskom dobu za debljanje, iako nije terapija niti način mršavljenja. Pored toga, kod djece se razvija navika pijenja vode, koja je za tijelo u svakom smislu pozitivna. 

(zdravlje.at)



Share/Save/Bookmark

Prijavite se u adresar ordinacija na www.zdravlje.at


Kornedo-Profi Web usluge

ANKETA

Učitavam...Ucitavam...




Najčitanije



Vijesti.at-Iz minute u minutu



EX-YU u Austriji-Pregled firmi,dešavanja i ponuda u Austriji

Profesorica u Beču podučava engleski, talijanski i BKS-i jezik