Ko i malo smrša- profitira

27.08.2011 20:44:07


Smanjivanje tjelesne težine se uvijek isplati, čak i kada se rezultat teško vidi.

To je rezultat istraživanja objavljenog u stručnom časopisu Diabetes Care.

Prema istraživanju, smanjenje tjelesne težine za 5 do 10% (kod osobe teške 100 kg 5-10 kg) znatno smanjuje rizik kardio vaskularnih bolesti.

U studiji je učestvovalo 5.000 dijabetičara tipa 2.
Oni koji su smanjili tjelesnu težinu za 5-10%, smanjili su i HbA1c vrijednost (dugoročna vrijednost šećera u krvi) za 0,5%, te sistolični i dijastolični krvni pritisak za vrijednost od po 5 mmHg.

Vrijednosti triglicerida u krvi (masti) su se smanjile u prosjeku za 40 mg/dl, a “dobri” HDL- holesterol se povećao za 5 mg/dl.

Kod većeg gubitka tjelesne težine su zdravstvene promjene bile još uočitije.

Dijabetes, visoki krvni pritisak i loše vrijednosti masti u krvi, sami ili u kombinaciji povećavaju rizik oštećenja krvnih sudova i samim tim posljedice kao što su srčani infarkt, moždani udar ili otkazivanje bubrega. 

(zdravlje.at)



Share/Save/Bookmark

Prijavite se u adresar ordinacija na www.zdravlje.at


Kornedo-Profi Web usluge

ANKETA

Učitavam...Ucitavam...




Najčitanije



Vijesti.at-Iz minute u minutu



EX-YU u Austriji-Pregled firmi,dešavanja i ponuda u Austriji

Profesorica u Beču podučava engleski, talijanski i BKS-i jezik