Žene koje piju kafu rjeđe dobijaju rak dojke

20.08.2011 19:47:51


Kafa smanjuje rizik dobijanja određenih vrsta raka, što su već mnoga istraživanja dokazala.
Novo istraživanje rađeno u Stockholmu, u Švedskoj, ispitivalo je preko 6000 žena nakon klimakterija, od kojih je polovina bolovala od raka dojke, o njihovim navikama vezanim za pijenje kafe.
Pored toga, skupljali su se podaci o drugim faktorima rizika vezanim za rak dojke kao što su hormonalna terapija, debljina, rak dojke kod bližih srodnika itd.

Žene koje piju više od 5 šolja (po ca. 150ml) kafe dnevno imaju za 20% manji rizik dobijanja raka dojke od žena koje piju samo jednu šolju kafe ili je uopće ne piju.

Rezultati ovog istraživanja su potvrđeni i na naknadnom istom istraživanju rađenom u Njemačkoj.

Već je od ranije poznato da osobe koje piju kafu rjeđe oboljevaju od dijabetesa tip 2. Razlog za to je najvjerovatnije sekundarna supstanca iz biljke hlorogenska kiselina. Naučnici pretpostavljaju da ona poboljšava djelovanje inzulina.

(zdravlje.at)



Share/Save/Bookmark

Prijavite se u adresar ordinacija na www.zdravlje.at


Kornedo-Profi Web usluge

ANKETA

Učitavam...Ucitavam...




Najčitanije



Vijesti.at-Iz minute u minutu



EX-YU u Austriji-Pregled firmi,dešavanja i ponuda u Austriji

Profesorica u Beču podučava engleski, talijanski i BKS-i jezik