Alkohol i rak dojke
Žene koje su imale rak dojke bi trebale smanjiti konzumaciju alkohola na maksimalno tri pića sedmično.
Žene koje nakon preboljenog raka dojke tri do četri puta sedmično piju alkoholna pića, povećavaju svoj rizik ponovnog oboljenja od ove teške bolesti.
Američki naučnici pretpostavljaju da se rizik povećava za trećinu u poređenju na žene koje ne konzumiraju alkohol.
Naučnici su u svom istraživanju pratili ponašanje preko 2000 žena oboljelih od raka.
Poredili su nalaze i zdravstveno stanje žena koje redovno piju alkohol sa ženama koje apstinentno žive.
Nakon osam godina se kod 349 žena vratila bolest raka, a 332 pacijentice su umrle od posljedica bolesti.
Pri tome nije važno o kojoj vrsti alkohola se radi, znači da li je riječ o vinu, pivu ili žestokim alkoholnim pićima.
Posebno su ugrožene žene nakon klimakterija i žene sa povećanom tjelesnom težinom.
Žene koje su imale rak dojke bi trebale smanjiti konzumaciju alkohola na maksimalno tri pića sedmično.
Do sada je već bilo poznato da alkohol generalno povećava rizik oboljevanja od raka dojke, ali nisu postojale studije o uticaju alkohola nakon liječenja od raka i povratka bolesti.
(zdravlje.at)






