Alkohol i bolesti dojke djevojaka
Alkohol je jedan od faktora rizika dobijanja raka dojke.
Kada djevojke često i puno piju alkohol, imaju veći rizik dobijanja dobroćudnih bolesti dojke.
Naučnici Univerziteta Boston/Massachusetts su ovu tezu dokazali u najnovijem istraživanju.
U studiji koja je počela 2003. godine su djevojke starosti između 16 i 23 godine ispitivane o konzumaciji alkohola u zadnjih 12 mjeseci.
Sljedeće ispitivanje je bilo u periodu između 2005. i 2007. godine, kada je skoro 7000 učesnica studije ispitivano i dijagnozama vezanim za bolesti dojke.
Djevojke su tada bile starosti između 18 i 27 godina.
Kod 147 djevojaka su dobroćudne bolesti grudi već bile dijagnosticirane, a kod 67 je bolest bila dokazana biopsijom.
Djevojke koje su šest do sedam puta sedmično pile alkohol su imale rizik dobijanja dobroćudnih bolesti grudi za 5,5 puta veći od djevojaka koje su alkohol pile rjeđe od jednom sedmično ili koje uopšte nisu pile.
Naučnici napominju i da dobroćudne bolesti grudi povećavaju rizik dobijanja raka dojke, a već u ranijim istraživanjima je dokazano da je alkohol jedan od faktora rizika dobijanja raka dojke.
(zdravlje.at)






