Manje ugljenih hidrata- manji krvni pritisak
Smanjeno unošenje ugljenih hidrata smanjuje krvni pritisak
Ishrana sa malo ugljenih hidrata, pored smanjivanja tjelesne težine, dovodi i do smanjivanja krvnog pritiska.
Ovo je iznenađujući rezultet istraživanja američkih naučnika Duke Univerziteta.
U studiji je učestvovalo 146 debelih osoba.
Jedna polovina učesnika studije je u ishrani imala jako malo ugljenih hidrata, dok su ostali učesnici izbjegavali masnu hranu i istovremeno uzimali lijek za blokiranje resorpcije masti.
U obe grupe su učesnici za godinu dana izgubili oko 10% početne tjelesne težine.
Vrijednosti masti i šećera u krvi su se također poboljšali.
Kod osoba koje su se hranile sa malo ugljenih hidrata se iznenađujuće smanjio i krvni pritisak.
Skoro svaki drugi učesnik istraživanja iz ove grupe je ili mogao skroz prestati uzimati lijekove protiv visokog pritiska ili smanjiti dozu lijeka.
Zašto smanjeno unošenje ugljenih hidrata smanjuje krvni pritisak u toj mjeri, još nije jasno, te su potrebna dodatna istraživanja da bi se našao uzrok.
(zdravlje.at)






