Kafa ne ugrožava srce
Prema rezultatima istraživanja kafa čak pozitivno djeluje na srce.
Dugo se mislilo da kafa ugrožava srce, da dovodi do smetnji u radu srca, njegovom ritmu kucanja.
Američki naučnici iz Oakland-a su u dugogodišnjem istraživanju sa ukupno 130 000 žena i muškaraca pokušali razjasniti uticaj kafe na probleme sa srcem.
Prema rezultatima istraživanja kafa čak pozitivno djeluje na srce.
Ko dnevno pije četri šolje kafe, ima smanjen rizik dobijanja aritmije (smetnji u kucanju srca) za čak 18% u poređenju na osobe koje nikada ne piju kafu.
Ukoliko pijete samo jednu do tri šolje kafe dnevno, rizik je manji za 7%.
Koja supstanca i koji zaštitni mehanizam u njoj je odgovoran za pozitivno djelovanje kafe na srce se još uvijek ne zna tačno.
Naučnici pretpostavljaju da kofein utiče na djelovanje adenosina koji je u tijelu zadužen za stvaranje i prosljeđivanje električnih impulsa.
(zdravlje.at)






