Dijetalni sokovi i sol su loši za krvne sudove

12.02.2011 22:12:24


Dijetalni sokovi mogu ugroziti zdravlje krvnih sudova.
Osobe koje svaki dan piju ove napitke imaju povećan rizik dobijanja moždanog udara, srčanog infarkta i drugih bolesti krvnih sudova.

Istraživanje rađeno na Univerzitetu Miami u SAD-u, koje je trajalo devet godina je analiziralo preko 2500 osoba.
Osobe koje su često pile dijetalne, light sokove sa vještačkim šećerima su imale za 61% veći rizik dobijanja bolesti krvnih sudova od osoba koje nisu pile sokove.
U obzir su se uzeli i drugi faktori rizika kao pušenje, alkohol, bavljenje sportom i ishrana.

Objašnjenje ovog fenomena još nije pronađeno.
Dijetalni sokovi nisu optimalna zamjena za sokove sa šećerom, posebno kada se radi o prevenciji bolesti krvnih sudova.

Ali nisu samo dijetalna pića loša za krvne sudove, nego i sol.
Drugo istraživanje rađeno isto sa preko 2500 pacijenata je pokazalo da osobe koje dnevno unose 10 grama soli (ili 4 grama natrija) imaju duplo veći rizik moždanog udara od osoba koje jedu manje od 4 grama soli dnevno.

Previše soli šteti posebno osobama sa visokim krvnim pritiskom, ali i onima sa normalnim krvnim pritiskom.
U svakom slučaju se povećava rizik moždanog udara.
Zdravstvene organizacije zato preporučuju maksimalno 6 grama soli dnevno, što odgovara jednoj kafenoj kašiki.

(zdravlje.at)



Share/Save/Bookmark

Prijavite se u adresar ordinacija na www.zdravlje.at


Kornedo-Profi Web usluge

ANKETA

Učitavam...Ucitavam...




Najčitanije



Vijesti.at-Iz minute u minutu



EX-YU u Austriji-Pregled firmi,dešavanja i ponuda u Austriji

Profesorica u Beču podučava engleski, talijanski i BKS-i jezik